Hoe stap ik over van boekhouder?
Overstappen klinkt voor veel ondernemers vaak als een hoop gedoe. Dit is bij Kantoor Brinkman echter helemaal niet het geval.Wij zorgen ervoor dat het overstappen vlekkeloos verloopt. Binnen één dag nemen wij uw hele administratie over en is alles geregeld.De eventueel afgeronde jaarrekening van het laatste jaar van uw oude boekhouder vormt de basis van de administratie. Het is geen probleem als deze nog niet af is. Wij richten alles zo in dat u direct aan de slag kunt.

De volgende stappen zijn nodig om over te stappen:

  • Maak een afspraak voor ons om vrijblijvend te bepalen wat u door ons wilt laten verzorgen
  • Zeg uw oude boekhoudpakket op.
  • Overhandig ons de afgeronde jaarrekening als deze beschikbaar is.
  • Wij richten uw nieuwe administratie in.

Waarom stap ik over van boekhouder?
Bij het voeren van een administratie komt veel meer kijken dan alleen inkoop en verkoopfacturen boeken. Een groot deel gebeurt achter de schermen, zoals aangifte van BTW,  maken van backups van uw administratie en het online overal bereikbaar hebben van uw administratie.

Vaak wordt u verleid met een aanbieding van een boekhoudpakket, waarbij u zelf uw administratie kan voeren. Helaas horen we achteraf vaak dat men toch een verkeerde keuze heeft gemaakt, omdat ze zelf de administatie moet inrichten (en daar geen kennis van heeft) en geen kennis heeft of ondersteuning krijgt mbt de fiscale regels die er zijn (deze worden niet in een boekhoudpakket verwerkt want die zijn voor iedereen anders). Juist de toegevoegde waarde van Kantoor Brinkman is dat we werken met Exact Online, waardoor we altijd up to date zijn, alles gebackup wordt, en alle financiele en fiscale regelingen weten, maar misschien wel het belangrijkste: persoonlijk contact hebben met de klant en op operationele en financiele zaken ondersteunend zijn.

We geven u graag een aantal belangrijke punten om in overweging te nemen bij uw van overstappen: Klik hier!